Zabezpieczenie medyczne imprez masowych
Dział Ratownictwa Medycznego Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Bartoszycach świadczy usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego różnego rodzaju imprez organizowanych przez osoby czy firmy prywatne jak i przez instytucje samorządowe.
Zabezpieczamy imprezy o charakterze rozrywkowym (koncerty, festyny, gale), sportowym (mecze, zawody, biegi uliczne), rekreacyjnym (pikniki, wystawy) i inne. Zapewniamy profesjonalną obsługę medyczną naszej wykwalifikowanej kadry. Dysponujemy ambulansami wyposażonymi w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną.
Ceny usług zależne są od rodzaju zabezpieczenia i składu osobowego zespołu – w załączeniu wyciąg z cennika.
Wyciągi z cennika:
MEDYCZNE ZABEZPIECZENIE IMPREZ rozliczane za każdą rozpoczęta godzinę. |
CENA NETTO |
Zespół wyjazdowy bez lekarza w składzie w standardzie „P” (kierowca ratownik medyczny + ratownik medyczny/pielęgniarka systemu) / za godzinę * |
250,00 zł |
Zespół wyjazdowy z lekarzem w składzie w standardzie „S” (lekarz, kierowca ratownik medyczny + ratownik medyczny/pielęgniarka systemu) / za godzinę * |
450,00 zł |
Patrol ratowniczy w składzie 2x ratownik medyczny/pielęgniarka systemu / za godzinę * |
200,00 zł |
Punkt pomocy medycznej / za godzinę* |
500,00 zł |
*) W przypadku realizacji zlecenia na terenie oddalonym powyżej 60 km od miejsca siedziby Szpitala, tj. Bartoszyc dolicza się dodatkową opłatę za 2 godziny pracy zgodnie z w/w cenami ( dojazd, powrót) |
|
W przypadku zainteresowania zabezpieczeniem medycznym prosimy o wypełnienie stosownego formularza (w załącznikach pdf) i przesłanie go na adres : sekretariat@szpital-bartoszyce.pl
Wydawanie opinii dotyczących zabezpieczenia medycznego imprez masowych
Na podstawie Zarządzenia Nr 10/22 z dnia 11.04.2022 r. Dyrektora Szpitala Powiatowego w Bartoszycach obowiązującego od 15 kwietnia 2022 r. ustala się procedurę wydawania opinii.
- Szpital Powiatowy w Bartoszycach wydaje opinie dotyczące zabezpieczenia medycznego imprez masowych w oparciu o Ustawę z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących zabezpieczenia pod względem medycznym imprezy masowej.
- Wniosek o wydanie opinii należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Powiatowego nie później niż 15 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy masowej.
- Opinie wydawane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego wniosku o ich wydanie.
- Za wydanie opinii Szpital pobiera opłatę w wysokości 400,00 zł brutto.
- Wniosek złożony przez Organizatora imprezy o wydanie opinii powinien zawierać:
- dane dotyczące organizatora (dokładna nazwa, adres, telefon),
- imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej wraz z telefonem kontaktowym,
- termin i lokalizację imprezy,
- przewidywaną ilość uczestników,
- informacje dodatkowe, które organizator uzna za ważne w celu wydania opinii,
- nazwę i adres podmiotu, który będzie realizował zabezpieczenie imprezy
- dowód dokonania opłaty za wydanie opinii.
Do wniosku powinny być również dołączone informacje zgodne z Ustawą z dnia 20 marca 2009 r.
o bezpieczeństwie imprez masowych.
- Organizator imprezy wnioskujący o wydanie opinii może uiścić opłatę bezpośrednio w Kasie Szpitala codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 13:00 lub przelewem na konto bankowe: 83 1240 5598 1111 0000 5028 3671
tytułem: „wydanie opinii dotyczącej zabezpieczenia imprezy masowej”
WYDANIE OPINII w sprawie dotyczącej zabezpieczenia medycznego imprezy masowej ** | 400,00 zł brutto |
** bezpłatnie w przypadku korzystania z zabezpieczenia medycznego Szpitala
- do cen podanych w cenniku może być doliczony podatek VAT według aktualnie obowiązujących przepisów
Podstawa prawna art. 25 ust.1 pkt. 2 Ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2171), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących zabezpieczenia pod względem medycznym imprezy masowej (Dz. U. z 2012 r. poz.181),