Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- bezpośrednio do Dyrekcji Szpitala;
- listownie na adres:
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 11
11-200 Bartoszyce
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@szpital-bartoszyce.pl
Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko - Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie
Skargi i wnioski rozpatrywane są w Wydziale Obsługi Klientów
ul. Głowackiego 14
10- 448 Olsztyn
Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590
Sposób wnoszenia skarg i wniosków:
- pisemnie
- przekazanie osobiste,
- za pośrednictwem poczty,
- za pomocą faxu
- za pomocą poczty elektronicznej bez podpisu elektronicznego: kancelaria@nfz-olsztyn.pl
Godziny pracy: pon. 8.00 -18.00; wt-pt. 8.00-16.00
Skarga/ wniosek mogą być składane w imieniu własnym lub innej osoby za jej pisemną zgodą.
Skargi/ wnioski anonimowe są pozostawiane bez rozpatrzenia.
- pisemnie na adres: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
- pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@rpp.gov.pl
- poprzez ePUAP (Adres skrzynki ePUAP: /RzPP/skrytka)
- faksem pod nr (22) 506-50-64
- osobiście w siedzibie Biura Rzecznika Praw Pacjenta
- poprzez Telefoniczną Informację Pacjenta dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 190 590, czynna całodobowo przez siedem dni w tygodniu